maandag 12 maart 2007

Weer een monumentale dag in de geschiedenis van ons huisje. Vandaag begint Driesmans Sanitair aan het plaatsen van de leidingen. Na de eerste electriciteitsleidingen en de verwarmingsleidingen, is het nu de beurt aan Bart om zich nog een weg te banen tussen alle reeds aanwezige obstakels en de buizen in de juiste bochten te wringen.

Samen overlopen we de plaatsing van alle sanitaire toestellen en aanverwante en dan kan hij op zijn beurt beginnen slijpen, kappen en boren. Dat laatste kan met een klassieke boor of met een serieuze machine. Het resultaat is dan ook zeer propere gaten waarlangs de buizen van verdieping kunnen wisselen.

Ondertussen staan Astrid en Benny te wachten om een werfvergadering te houden. Terwijl ik met Bart bezig was, hebben ze de meer technische zaken al overlopen. Nu is het nog even alles overlopen. De meeste zaken zijn we het blijkbaar snel over eens, echter wanneer ik nog terloops vermeld dat Astrid en Veronique net zoals ik van mening zijn dat de meerkost aan de ramen aan hem aangerekend zal worden, barst hij even uit in een tirade (die ik hem niet in dank afneem) en weet Astrid plots niet meer hoe de vork aan de steel zat en of het nu inderdaad zijn fout was. Arghl ... leuk als je eigen architecte het ineens niet meer weet in bijzijn van een aannemer! Ze zal het nakijken ...

Later op de dag bevestigt Astrid dat het volgens hen ook inderdaad Holemans hun fout is geweest die aan de basis lag van de aanpassingen die aan de ramen dienden te gebeuren. Op basis hiervan stuur ik nog 1 mail met de volledige redenering en de boodschap dat als hij het er niet mee eens is, dat hij het moet opnemen met Astrid en/of Veronique. Maar dat ik in ieder geval de kosten bij hen in mindering zal brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten