donderdag 29 maart 2007

Een week vroeger dan verwacht verschijnt Allivan op onze werf om de ramen te plaatsen. Ze voorzien twee dagen, vandaag en morgen. Vandaag is voorbehouden voor het plaatsen van alle "speciale" ramen, dus ramen die om een hoek gaan, de voordeur, enz. Nog snel verwijder ik enkele overgebleven houten panelen, zodat ze aan het werk kunnen.

Ter voorbereiding van de komende plakwerken, wil ik -nu alle leidingen ingeslepen zijn- de hele werf proper maken. Verhuur Van Rompaey helpt me natuurlijk weer uit de nood met een industriele stofzuiger. Opnieuw een leuke power-tool voor het betere werk.

Onze overbuurman is ook weer van de partij en voor ik het weet staat hij met een borstel het grove vuil bij elkaar te vegen, zodat ik het maar moet opscheppen en afwerken met de stofzuiger. Hij weet van aanpakken, is altijd bereid om te helpen en ik babbel er gewoonweg ook graag mee.
Tegen 16.00 staan de meeste moeilijke ramen er in en vertrekken de mannen van Allivan. Het is een raar zicht zo ineens die ramen in onze woning. Ik moet er even aan wennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten