dinsdag 6 maart 2007


Dag twee van deze week belooft nog drukker te worden. Naast Dimaco en Driesmans Verwarming zal ook Bouwwerken Voet nog eens een dagje komen werken. Jos en de zijnen komen de riolering in de kruipkelder uitvoeren. Jos en ik hebben afgesproken dat de uren die hij hieraan werkt een invulling zijn voor het feit dat hij een eind over de afgesproken oplevertijd is gegaan. Wij moeten dan alleen nog de factuur van de buizen betalen, waardoor een foutje van in het verleden, toch voor een groot stuk in den minnen geregeld is.

Terwijl ik iedereen lustig laat werken, loop ik nog wat rond op de werf, op zoek naar op te lossen problemen. Zo valt mij oog op ... de deksels van de verluchtingsbuizen. Blijkbaar heeft Jos er twee verschillende meegekregen: goeie en slechte. Hij moet me gelijk geven dat dat niet kan en neemt van elk een mee om te bespreken met de leverancier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten