vrijdag 10 november 2006


Iets vertelde me al dat ik dit hoofdstuk nog niet helemaal moest afsluiten. Om 10.00 belt Jos me op, om te laten weten dat ze vandaag niets gaan komen doen, want de stenen zullen pas maandag, maar waarschijnlijk dinsdag, geleverd worden. Yep, yep, yep.

Dan toch maar even dit hoofdstuk afronden met een lollige noot omtrent een van de hoofdrolspelers van dit deel: JB Construct Betonbouw. Onze kelder is technisch goed uitgevoerd, laat daar geen twijfel over bestaan. Maar iets technisch goed doen, waarbij die "iets" niet is wat er gevraagd is, dat is ook stom. Als je dan ook nog niet de minste aandacht kan schenken aan een klant, ... sorry, maar dan zie je mijn beste kant ook niet meer. Ik vind het spijtig dat we bij de eerste stappen al direct op zere tenen moesten trappen, maar correct is correct, in twee richtingen.

Nu heeft een (waarschijnlijk zeer jonge) voorbijganger dit eigenlijk op een grappige manier vereeuwigd ... "waar kwaliteit ...".

Op naar het gelijkvloers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten