donderdag 30 november 2006

Het is werfvergadering. Niet veels speciaals eigenlijk. Jos had graag dat Leo nog eens langskwam om alle balken te bespreken. Hij had eerder al het een en ander met hem doorgesproken en veranderd, maar nu moeten nog enkele details omtrent de welfsels afgesproken worden.

Leo is een uurtje te laat (ik dus straks ook op werk).

Naar het einde van de vergadering vraag ik of Jos niet moet weten hoe de schouw en de afvoer van de dampkap moet voorzien worden. "Ah ... ja ..." Ok, ik zal er de details even op na slaan tegen volgende week. Terwijl ik wegrijd van de werf bel ik JP Thomas van American K op om de technische plannen te vragen. Hij gaat proberen dit zo snel mogelijk te bezorgen. Maar of dat op een week zou lukken, kon hij niet garanderen. Gelukkig dat ik er zelf achter vroeg, het gaat nu precies al moeilijk worden om alles bij elkaar te krijgen op 1 week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten