donderdag 17 mei 2007

Deze voormiddag is Koen De Wit langsgekomen. We hebben hem uitgekozen om onze deuren te leveren. Daarvoor komt hij o.a. langs, maar vooral om nog eens over het badkamermeubel te praten. We willen nog enkele aanpassingen, off course. Qua planning komt het wel in orde met de deuren. Aangezien we op de verdieping toch nog niet de definitieve vloerbekleding gaan aanbrengen, moeten ook de deuren afgewerkt worden op de aangegeven maten.


Sinds gisteren ligt de vloerverwarming ligt er, hangen de convectoren op en is ook de brander op zolder al van de partij. Tot mijn spijt moet ik vaststellen dat we toch weer even in de klassieke val zijn gelopen: controleer ALLES. Ik dacht de eerste ochtend nog "Hey, ik wil die legplannen wel even zien, ... maar och, dat komt wel in orde, ze gaan dat wel goed doen." En ja hoor, net op dat ogenblik slaan ze weer toe. Plots is er een stuk uit de muur tussen de garage en de koele berging en lopen alle leidingen van de vloerverwarming in een ruime bocht door onze koele berging. Hm, even herhalen ... koele berging ... vloerverwarming. DOH! En de SPAM never stops :-) Wat eigenlijk ook wel goed is, want aan de binnenkant van deze pamfletten staat duidelijk aangegeven dat er NIET in de vloer geboord mag worden wegens de vloerverwarming.


Tijd dat ik nog enkele details afwerk en de hele werf ontruim, zodat Kurt maandag aan de slag kan. De kruipkelder bewijst zijn diensten al als voorlopige opslagplaats van restanten bouwmateriaal en enkele spullen die ik weldra nog nodig heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten