zaterdag 24 februari 2007


Omdat we onze babylijst in De Kinderplaneet hebben gelegd, kom ik nu regelmatig met twee goede redenen naar Schriek. Er is wel niets meer gedaan deze week, maar toch passeer ik even langs de werf. Wanneer ik toekom zie ik toch verandering. Aan de voorzijde van onze grond staat een groot bord met een aankondiging van onze andere projectje: Eline.

En daar sta je dan, te snotteren van ontroering, dat er iemand zoveel werk heeft gestoken in zo'n leuke verrassing. En we moeten natuurlijk niet al te ver zoeken. Meter Ans met haar partner Bart en peter Koen planden dit al enkele maanden. Bedankt alledrie !!!

En tot mijn verwondering is er toch nog gewerkt ook. Holemans is blijkbaar toch op vrijdag kunnen beginnen, ondanks mijn sporen in de hellingschape. De eerste laag roofing en isolatie ligt er op en het platte dak is nu dus officieel ook water"bestendig". Maar er is iets misgelopen. De koepel staat scheef. En dat is niet zo verwonderlijk. De koepel staat op de hellingschape en die ... helt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten