donderdag 1 februari 2007

Nu we weten dat onze ramen er de eerste week van april zullen instaan, wordt het tijd om achter Perpet zijn veren te zitten. Veronique heeft hem blijkbaar afgeschrikt met haar contract, want hij had de planning met boeteclausule geschrapt. Toen ze met hem gebeld had wilde hij geen planning afspreken. Hij ging mij terug contacteren, maar tot op heden had ik nog niet van hem gehoord.

Na een telefoontje wordt snel duidelijk dat hij zich inderdaad verzet had tegen de boeteclausule. Hij garandeert mij dat hij in april onze werf zal uitvoeren. Ik spreek met hem af dat ik hem een wegbeschrijving zal doorsturen en dat we dan afspreken om samen eens te gaan kijken in de loop van februari. In aanloop naar de werken zal ik hem op regelmatige tijdstippen even opbellen om zijn begintijd te controleren. 10 februari staat genoteerd op de planning!

Vandaag heb ik ook vernomen van Jos en Astrid dat Benny vrijdag het hout voor het dak zal laten leveren en dat hij Astrid zo snel mogelijk bevestigt wanneer hij zal beginnen. Het ziet er naaruit dat hij dus toch redelijk gaat aansluiten op de ruwbouw, ondanks een verschuiving van de planning met meer dan 2 maand. Oorspronkelijk zou hij vanaf 1 december kunnen beginnen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten