maandag 5 februari 2007

Koen van Gruko belde me op om verder af te spreken voor de definitieve levering van onze Crawford garagepoort. Om de juiste glansgraad te bereiken, rijd ik even tot bij hem om een staal van onze ramen te bezorgen.

Omdat ik nu toch een eind in de goede richting ben gereden, kan ik even langs de werf rijden om te zien dat Jos vandaag nog verder opgeruimd heeft, zodat alles klaar is voor wanneer Holemans begint. Wanneer ik echter toekom op de werf merk ik tot mijn totale verbazing dat er een zo goed als volledig dakgebinte op onze ruwbouw staat. Arghl, dit is rampzalig, want we moesten eerst nog bespreken hoe dat moest gebeuren op basis van de input van Allivan.

Het is 21u en Veronique is niet bereikbaar. Haar moeder belooft me haar te laten bellen wanneer ze rond 23u thuiskomt.

Een heel stuk in de nacht geef ik het wachten op. Er zit niets anders op dan (nog maar eens) zelf vroeg genoeg op de werf aanwezig te zijn om de mannen van Holemans te stoppen voor er meer fout loopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten