dinsdag 3 april 2007


Wanneer ik na het werk naar de werf trek om er de laatste stukken isolatie in orde te brengen, vind ik buiten een overvolle garage ook een volledig geplakt gelijkvloers plafond en alle muren van onze slaapkamer en badkamer volledig afgewerkt. Bijna alle muren zijn klaargestoomd met metalen profielen en gaas om overbruggingen te maken tussen de verschillende materiaal soorten. Geen wonder dat ik dringend de schuine stukken moet afwerken. Tegen dit tempo zijn ze hier klaar nog voor ze oorspronkelijk gingen beginnen. (Per)Petje af!

Voor Holemans minder afvliegende hoofddeksels. Hij is niet geweest, dus ben ik voor niets geweest want ik kan niet verder isoleren. Als ik hem opbel verneem ik het nieuws, maar ook de belofte dat het morgen allemaal in orde gebracht wordt. Perpet kan met wat moeite morgen nog wel verder andere dingen doen, maar dat is echt wel het maximum.

Vanavond heb ik ook een eerste afspraak met een van de twee tuinaanleggers die we op Tuin en Trends ontmoet hebben. Ik moet hem nog een plannetje doorsturen en dan mogen we kortelings een offerte verwachten voor onze eerste grasmat en oprit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten