donderdag 7 december 2006

Wanneer ik een beetje te vroeg toekom voor de werfvergadering, kan ik maar weer eens vaststellen dat er duidelijk alleen op dinsdag is gewerkt. Maandag zullen ze niet lang na mijn vertrek gebleven zijn, dinsdag hebben ze wel gewerkt en op woensdag moesten ze nog een "laatste" keertje ergens anders naartoe. Zo kon vandaag, donderdag, de kraan naar hier gebracht worden.

Op de werfvergadering, die volgens Jos niet echt nodig was overlopen we snel de info die ik tijdens het weekend verzameld heb omtrent de schouw. Astrid en Jos overlopen nog eens de vragen omtrent de keuken, nl de juiste plaatsing van de koepel en afvoer voor de dampkap. Astrid en de vader van Veronique bekijken nog enkele mogelijke pistes. Er is immers nog niet veel gebeurd de laatste week en we zijn nog niet bezig met de welfsels.

Na de vergadering kom ik al laat op mijn werk toe. Binnen de minuut krijg ik telefoon van Astrid dat ze nu echt wel dringend de technische plannen nodig heeft voor de uitvoering van de afvoer van de dampkap. Daarnaast heeft ze ook de afmetingen nodig van de buitenmotor van de dampkap om hiermee rekening te houden bij de inplanting van de koepel in de keuken. Het kan weer niet anders ... Tijd om nog maar eens een dagje verlof te nemen. Wanneer ik met JP Thomas van American K bel, verneem ik dat ze reeds op 2 december de technische plannen op de post hebben gedaan. Net geen week later hebben we ze dus nog steeds niet. Ze kunnen mij gelukkig een copietje doorsturen per fax. Daarmee naar Astrid. Dan nog enkele telefoontjes met Novy om te leren dat we echt geen buitenmotor willen. Weer een probleem minder. *Zucht*.

's Avonds vinden we de technische plannen, voorzien van 2 prior zegels, in de bus. Jaja ... hoe zat het weeral ? 90% wordt de volgende dag bezorgd !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten