woensdag 18 juli 2007

Vandaag kunnen we dus nog maar eens beroep doen op Verhuur Van Rompaey voor een grasmachine. Dat is de snelste oplossing en dan kunnen we de komende weken zien wat we doen met de aankoop van onze eigen machine.

Rond de middag krijg ik plots telefoon van Danny. "Christophe, is het goed dat Guy en ik met het grasmachine van Guy al beginnen aan het afdoen van het onkruid?" "Euhm, ja, maar ik ging vanavond met een gehuurde machine dat wel komen doen hoor, jullie moeten nu toch ook niet mijn werk gaan doen." "Neen, maar we helpen graag. Allez, goed we beginnen eraan hey".

Wanneer ik om 17.00 op de werf toekom kan ik met schaamrood op de wangen aanschouwen dat mijn twee toekomstige buurmannen de volledige achtertuin ontdaan hebben van het spurrie. En het was niet van de poes. Spurrie houdt blijkbaar veel water vast en kleeft direct tegen de grond. Wat er dan nog afkomt wordt tot een soort moes ... zeg maar smurrie herleid. Je koopt je buren samen met je grond, maar hebben wij even de beste buren ter wereld er bij gekregen. Thumbs up.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten